Första!

Nu lägger jag min andra blogg på hyllan och börjar på ny kula. Sambon tyckte att jag skulle döpa den till Tangomorsan och eftersom jag inte hade någon bättre idé så fick det bli det.
Förvänta er inte så mycket av den här bloggen. Jag är varken duktig på att skriva eller uppdatera. Har den mest för tidsfördriv när barnen somnat och sambon jobbar.
Helgen har varit lugn. Sambon jobbade som vanligt när jag inte jobbar. Vi går om varandra hela tiden. Sist vi hade en ledig helg tillsammans var i mitten av januari. Nästa blir v 19 så det är snart! *Längtar*
Jag och barnen har premiärcyklat med kärran. Vi var ner till Vallby och lekte. En riktig höjdare. Imorgon ska vi ställa klockan en halvtimme tidigare och cykla till Förskolan på Skalberget istället för att ta bilen.
Idag var vi förbi min mormor och hjälpte henne att tvätta föntrerna sen blev det fotboll. Kallt men kul.
Sambon fick hoppa in och ta ett nattpass för att någon blev sjuk så vi fick snabbt flytta tillbaka alla möbler in i mitten så att målaren kan göra sitt jobb imorgon. Det kommer bli så fint.
Vi har även lyckats tagit bort det stora fula skrivbordet från hallen och nu stå där en fin sekretär som vi kan gömma datorn i. Det gillar vi!

Vardagsrum


Äntligen slipper vi alla svarta väggar i sovrummet. Det blir bara en svart fondvägg sen.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tangomorsan, betyder inte det att du måste lära dig tango? Finlands nationaldans...

2010-04-26 @ 21:29:58
URL: http://faderfredrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0